Sunday, February 26, 2012

Hey hey it's 2012 y'all!

rasa macam dah terlambat lak nak wish happy new year.
sebenarnya aku bukan rajin sangat pun nak menulis.
tapi ni just to kill the time. aku nak mandikan Brownie sebenarnya.
tapi tetiba rasa macam hidup dalam kegelapan lak.
jenguk luar, memang gelap pun.. (-,-')
hujan r plak..




Huu..lebat tu..silap2 bley banjir..seb baik la aku dok flat..kalo banjir pun still selamat. Stok makanan ada lagi..kalo banjir xyah la susah2 nak berenang pegi MyMydin kat depan tu. Eh, ok, ni da melencong jaoh neh..

Tadi sebut pasal nak mandikan Brownie kan..beliau adalah seekor Guinea Pig atau nama Malaysia nya tikus belanda. Jangan pandai2 nak cakap aku bela babi ye.. haromm.. berikut adalah pic cik Brownie.. beliau adalah perempuan ok..



Maka, bertambah la anak angkat aku slain Ichi dan Kuchiki.. btw, ada satu lagi makhluk tumpangan kat rumah aku ni.. beliau adalah cik Ili si sugar glider. Membe aku punya..dia balik Sarawak untuk menghabiskan sisa2 cuti semester yang xlama lagi bakal tamat..ok, Ill ni jinak2 sugar glider.. bila aku belai2 dia macam jinak..tapi..kalo terkejut..hilang kesopanan dan kesusilaan baq hang.. since natang ni bukan aku punya, maka aku pun jarang kuarkan beliau dari cage.. ni kalo lari memang xterkejar..



Amacam? Comey kan? Semua orang cakap sugar glider comey.. ye la.. sepesen ja muka.. warna pun sama.. kira semua sugar glider memang comey la kan..

Hmm.. rasa macam aku kembali mendapat cahaya.. oh ha..memang la..membe aku on lampu rupanya.. (-,-')
Memandangkan xdapat nak membersihkan lagi kandang2 dan haiwan2 peliharaan aku, baik aku bersihkan kandang aku dulu..maksud aku bilik aku la.. orait! Cau cin cau! Nanti rajin, aku blog blog lagi~

No comments:

Post a Comment