Tuesday, April 5, 2011

R.I.P Michi..


it's damnly hurt to lost your beloved one.. i was extremely sad of losing Michi.. He just died this morning.. maybe because of flu.
Semalam, time aku bagi diorg mknn, Kuchi like always r, laju je makan. tapi aku plek tengok Michi..dia wat derk je..slalu dia lagi laju kalo bab2 makan..aku tengok, dia da macam xlarat nk jalan..pastu tercari-cari makanan padahal makanan ada ja kat depan mata. bila aku amik kuaci letak btol2 depan hidung dia, dia ignore.. so i bet he got flu.. sampai pagi aku ulang alik tengok Michi.. bila dia prasan aku tengah tengok dia, dia try bangun.pastu bila jalan, tros tergolek pastu susah nak bangun..badan dia, sejuk! aku sangat2 sedih tengok dia time tu.. aku da siap nangis tengok dia camtu..Kuchi lak macam paham aku sedih tengok Michi.. dia tolong jilat kaki, muka, telinga ngan badan Michi.. time tu, aku sangat2 la tersentuh.. kalo Michi xd Kuchi sedih x?? bila pk camtu, aku nangis lagi.. pagi tadi, aku bangun awal. message semua orang nak ajak g vet.. tapi xd reply..maybe sebab hujung2 sem, semua orang bz and bangun lambat..memang da boleh agak sebab aku pun cmtu gak..tambah2 da final year..no one to be blamed.... dalam kol 11.30am, aku tengok, Michi da xbergerak.. kaki ngan muka dia dah biru and badan dia sejuk sangat.. skali lagi aku nangis.. xsangka murah sungguh air mata aku untuk seekor hamster yang paling aku sayang.. even, time menaip ni pun i'm still crying..
dah xd hamster yg bila aku letak atas tangan, dia xlari merata..yg suka panjat belakang aku, yg bulu sangat panjang, laen dari Kuchi, Ichi, Kuchiki..he's the only one..that's why he's unique. i truly love him..and feel the lost.. T_T

No comments:

Post a Comment