Sunday, May 9, 2010

holiday?


Happy holiday (hope it's not too late to wish y'all).. hoho.. majority da blk kampung.. tinggal aku je yg xdecide lagi.. huhu.. bukan xmo balik.. just xtaw nk balik bila.. maybe hujung bulan ni.. maybe next month.. tah la.. susah gak kalo jadi org yg xreti wat keputusan neh.. fu~ =_="
Slalu aku maen redah je nak wat pape pn.. kalo plan sure xjadi.. sebab tu malas nak plan pape.. skang aku da kat Bangi pun.. konon2 nak g Bangi ari Sabtu.. tup tup ari Ahad baru gerak.. haha.. see.. plan mcm laen, laen plak yg jadi.. hee~
hmm.. nak enjoy lebih2 pun duit lak xd.. next sem kena jimat r.. then hujung sem leh la jalan melihat alam..haha.. talk about next sem, rasanya sem depan mmng kena insaf sket r.. nak maen2 bleh.. tapi kena concentrate dlm kelas.. kalo x sure aku lingkup mcm sem ni gak.. =_="
Sem ni baru la aku sedar what type of person am I.. rupa2nya aku ni sangat2 la pemalas.. ish3.. have to work damn hard to change myself.. adeh.. susah neh.. xpe2.. i'll try my best to kick the lazy girl in me.. yosh! wish me luck~ ^_^

No comments:

Post a Comment